Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel DE ESOTERIER.


 

Kotler , Philip . & Dipak C . Jain . & Suvit Maesincee . [ ISBN 9789052614182 ] ( - als producenten nieuwe mogelijkheden geboden. Voorheen was de onderneming de jager, op zoek naar klanten; nu is de consument de jager geworden. ) - Marketing in Beweging . ( Een nieuwe kijk op winst, groei en vernieuwing . ) Zoals Kotler zelf al schreef in het voorwoord bij Kotler over marketing, ondergaat het denken over de marketing van diensten en bedrijfsactiviteiten grote veranderingen -

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Kotler , Philip . & Dipak C . Jain . & Suvit Maesincee . [ ISBN 9789052614182 ] ( - als producenten nieuwe mogelijkheden geboden. Voorheen was de onderneming de jager, op zoek naar klanten; nu is de consument de jager geworden. )
Titel: Marketing in Beweging . ( Een nieuwe kijk op winst, groei en vernieuwing . ) Zoals Kotler zelf al schreef in het voorwoord bij Kotler over marketing, ondergaat het denken over de marketing van diensten en bedrijfsactiviteiten grote veranderingen -
ISBN:
Uitgever: Academic Service , Schoonhoven . ( - en is het steeds in beweging. Computers en het internet hebben het koop- en verkoopgedrag ingrijpend veranderd en de 'nieuwe' economie heeft veel veranderingen teweeg gebracht, maar zeer zeker voor zowel klanten -
Bijzonderheid: Gebonden als nieuw met harde kaft en omslag 45/10 - 1e dr 2002 - 178 p - 466 gr
Prijs: € 25,00
Meer info De huidige economie is een mengsel van de oude en de nieuwe economie. Ondernemingen moeten de meeste vaardigheden en competenties die vroeger van nut waren, gewoon behouden. Ze moeten echter, om zich in de toekomst met succes te kunnen handhaven, ook anders gaan denken en nieuwe bekwaamheden verwerven. Het is de schaarste aan klanten, niet aan producten, die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van de strategische planning te maken. Tegenwoordig kan marketing die alleen maar wordt beschouwd als een manier om de producten en diensten van een bedrijf aan de man te brengen, geen waarde meer creƫren.

Het komt er allemaal op neer dat markten sneller veranderen dan onze marketing. Het klassieke marketingmodel moet worden toegesneden op de toekomst. Marketing moet gedeconstrueerd worden, opnieuw worden gedefinieerd en uitgebreid. Marketing leidt tot niets als ze uitsluitend wordt gebruikt om bestaande producten te verkopen - het traditionele model van maken en verkopen. Marketeers moeten sterker dan voorheen worden betrokken bij de besluitvorming over de vraag welke producten er op de markt moeten worden gebracht. Intelligente ondernemingen hanteren een denkwijze die het best kan worden omschreven als aanvoelen en inspelen.

Boek bekijken

DE ESOTERIER uit Amstelveen

zakelijk

Logo DE  ESOTERIER

Specialiteit, Esoterische boeken, in vele genres , ook is er een ruime sortering van vele diverse soorten aanwezig in onze voorraad .
IBAN :NL84INGB0001880405 ( INGBNL2A )

L.M.F.Ottens . 1188BG 204 Amstelveen
info@bocurio.nl of www.bocurio.nl esoterierboeken@gmail.com. KvK 34138285 . BTW No. NL 001177745B36 Mobiel 0618330133
Prijzen zijn inclusief BTW, marge regeling v.t.p., deze wordt niet apart vermeld en exclusief porto.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 6 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.