Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel De Slegte.


 

Marc Michils 58470 - Open boek

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Marc Michils 58470 - Open boek
Schrijver: Marc Michils 58470
Titel: Open boek
ISBN: 9789081698429
Uitgever: Atlas Contact, Uitgeverij
Bijzonderheid: Goed, Paperback, 240p
Prijs: € 15,00
€ 4,50
Meer info Eerlijke reclame. Het lijkt wel een contradictio in terminis. Nochtans kan reclame alleen maar werken als ze eerlijk en open is, zeker in eenwereld waar openheid en transparantie steeds belangrijker worden. Bedrijven en organisaties moeten inzien dat ze alleen met eerlijke,authentieke, inhoudelijke communicatie de ziel van hun merk naar buiten kunnen brengen. Die communicatie kan bovendien enkel succesvol zijn als de consument de hoofdrol krijgt. Open boek gaat ook over hoe open en transparantonze samenleving wordt en over hoe open en sociaal de bedrijven en de overheidzullen moeten worden. In mei ’68 werd er nog luidop van gedroomd, nu heeft de burger/ consument echt de macht. Naast de vraag naar transparantie is er ook een enorme groeiende behoefte aan betrokkenheid en inspraak. Met zijn Open boek laat Marc Michils je binnenkijken in de wereld van reclame encommunicatie. Je maakt kennis met heerlijk sterke en irriterend zwakke campagnes en ontdekt hoe je afrekent met domme, leugenachtigereclame. Want wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft.MARC MICHILS is CEO van reclame- en adviesbureau Saatchi & Saatchi Brussel. Hij is ex-voorzitter van Stichting Marketing, Master Marketeeren voorzitter van de Raad voor Reclame. Hij is al jaren actief bij de VlaamseLiga tegen Kanker (Kom op tegen Kanker), waarvan hij momenteel ondervoorzitter is. Hij heeft een doorgedreven en geëngageerde visie op organisatiesen de samenleving van vandaag.
Boek bekijken

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.