Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Elly d'r library.
Thomassen, Jean-Pierre, Opstal, Dennis - TopService voor veeleisende klanten / De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Thomassen, Jean-Pierre, Opstal, Dennis |
Titel: | TopService voor veeleisende klanten / De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving |
ISBN: | 9789024443932 |
Uitgever: | Boom |
Bijzonderheid: | 2021, 160pp, paperback, gebruikssporen |
Prijs: | € 13,00 |
Boek bekijken |
Ik verstuur alleen binnen Nederland.
Verzendkosten: Afhalen in Haarlem is gratis (maar kan alléén op afspraak). Een klein boek, of 2 kleine pockets kan/kunnen als brievenbuspakketje en kost EUR 4,95. Een groot/dik boek of meerdere boeken gaan als pakket en kost EUR 7,95. Ik geef je als reactie op je bestelling de verzendkosten en het totaalbedrag op. Ik houd het boek 1 week voor je vast.
Verzendkosten: Afhalen in Haarlem is gratis (maar kan alléén op afspraak). Een klein boek, of 2 kleine pockets kan/kunnen als brievenbuspakketje en kost EUR 4,95. Een groot/dik boek of meerdere boeken gaan als pakket en kost EUR 7,95. Ik geef je als reactie op je bestelling de verzendkosten en het totaalbedrag op. Ik houd het boek 1 week voor je vast.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.