Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Adlén, Göran ( Adlen, Goran ) - Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Adlén, Göran  ( Adlen, Goran ) - Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
Schrijver: Adlén, Göran ( Adlen, Goran )
Titel: Framtiden är inte vad den brukade vara : en inspirationsbok om framtidens ledarskap, framtidens individer och framtidens marknadsföring
ISBN: 978-9151848488
Uitgever: Prisma Stockholm 2005 978-9151848488
Bijzonderheid: geb. hardcover 307pp. als nieuw 9789151848488 9789151845210
Prijs: € 20,70
€ 3,65
Meer info De toekomst is niet wat het gebruikt om een ??onderhoudend boek van ideeën. Een boek waar je soms vrolijk, soms verdrietig en soms boos. Goran Adlén maakt geen wijsheid achteraf van wat het is, en nodigen de lezer om na te denken en volg de Indiaanse spreekwoord, moet je je ogen dicht om te zien. Met aardse voorbeelden geschreven? Niet-theorie? Zo schrijft Goran Adlén met inbegrip van hoe het kan gaan om bij de werving van Braziliaanse dwergen, hoe je de spirituele zapparen, hoe ze zich moeten verkopen aan de islamitische kerstman en hoe tot 10 te krijgen? 14-jarigen om uw merk liefde aan te trekken. Het is een soms gekke wereld waarin we leven en het boek biedt talloze voorbeelden van deze andere wereld. Het is verdeeld in een aantal gedachten en geeft het gevoel van het zitten in het midden van een lezing, een lezing die je nooit wilt beëindigen. Het hele boek ademt optimisme en het is net als George wijst er in een aflevering? optimist is zo vaak mis als de pessimist, maar hebben veel meer plezier in de tussentijd ...

Framtiden är inte vad den brukade vara är en underhållande idébok. En bok där du ibland blir glad, ibland ledsen och ibland förbannad. Göran Adlén ger inga facit på hur det är, utan uppmanar läsaren att reflektera och följa det indianska ordspråket: du måste blunda för att se. Med jordnära exempel, skrivet på ett ?icke-teoretiskt? sätt skriver Göran Adlén bland annat om hur det kan gå till när man rekryterar brasilianska dvärgar, hur man attraherar den andliga zapparen, hur man ska marknadsföra sig till muslimska jultomtar och hur man får 10?14 åringar att älska ditt varumärke. Det är en stundtals galen värld vi lever i och boken ger ett flertal exempel från denna annorlunda värld. Den är uppdelad i ett antal tankar och ger känslan av att man sitter mitt i en föreläsning, en föreläsning som man aldrig vill ska ta slut. Hela boken andas optimism och det är som Göran poängterar i ett avsnitt ? optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men har mycket roligare under tiden...
Boek bekijken

hasselman uit Breda

zakelijk

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.