Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Locke, Christopher - Gonzo marketing. Winnen met de slechtste methoden.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Locke, Christopher - Gonzo marketing. Winnen met de slechtste methoden.
Schrijver: Locke, Christopher
Titel: Gonzo marketing. Winnen met de slechtste methoden.
ISBN: 9789014090832
Uitgever: Kluwer
Bijzonderheid: 2002, paperback, 246 blz. stiftstreepje onderzijde boekblok verder goed
Prijs: € 7,00
€ 3,95
Meer info Gonzo Marketing is een bloedstollende rit naar de piek waar sociale kritiek, bijtende satire en serieus zakendoen samenkomen... en waar de ouderwetse idealen van de massamarketing en de omroepmedia in het stof bijten. Als ceremoniemeester tijdens de nadagen van de traditionele 'one size fits all'-marketing, heeft Christopher Locke een unieke gastenlijst samengesteld, die uiteenloopt van Geoffrey Chaucer tot Hunter S. Thompson. Hiermee leidt hij ons door de nieuwe revolutie die het huidige bedrijfsleven op z'n grondvesten doet schudden, omdat mensen via het internet met elkaar in contact komen en daar krachtige micromarkten vormen. Deze netwerkgemeenschappen, gebaseerd op eerlijkheid, vertrouwen, passie en een algemeen gevoel van minachting voor alles dat riekt naar de zelfingenomenheid van het bedrijfsleven, zijn een weerspiegeling van veel diepere trends in onze cultuur, zoals Locke met zijn karakteristieke humor aantoont.
Zoals Gonzo journalistiek ontstond als reactie op de 'objectiviteit' van het nieuws, waarmee men beweerde de eerlijkheid in pacht te hebben maar die in feite schrijvers ervan weerhield hun eigen mening op hun eigen manier naar voren te brengen, zo roept Gonzo Marketing op tot een soortgelijke reactie op de aannames over consumentengedrag die allang geen enlcele band meer hebben met de manier waarop mensen leven. Gonzo Marketing is niet een zoveelste wondermiddel om de onoplettende consument om de tuin te leiden. Gonzo Marketing komt op voor de belangen van de markt. Het beschrijft waarom 'The Artist Formerly Known as Advertising' de koers 180 graden moet bijstellen. Het gaat over de boodschap aan de markt die moet veranderen van 'wij willen uw geld' in 'wij delen uw belangstelling'. Het gaat over inhaken op, luisteren naar en zelfs over het vormen van allianties met opkomende online markten, die waarschijnlijk meer over uw bedrijf weten dan u zelf. De paradox is dat bedrijven die dergelijke gemeenschappen ondersteunen alles kunnen krijgen wat ze altijd al wilden hebben. Een groter marktaandeel, een loyale klantenkring, merkentrouw.
Gonzo Marketing is een oneerbiedige, indringende, doodsimpele, recht-voor-z'n-raap wekker, die niemand met enige belangstelling voor welk aspect van zakendoen in de 2 Ie eeuw dan ook - van de werkvloer tot de directiekamer - zich kan veroorloven te negeren.
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.