Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Werk op Maat.


 

Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management op basis van ITIL

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management op basis van ITIL
Schrijver: Bon, Jan van
Titel: Foundations of IT Service Management op basis van ITIL
ISBN: 9789077212714
Uitgever: Van Haren Publishing
Bijzonderheid: 2006, 275pp, paperback
Prijs: € 10,00
Meer info IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.

Het door ITSMF uitgegeven 'Foundations of IT Service Management op basis van ITIL' (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.

In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen.

Nieuw in deze uitgave zijn een hoofdstuk over het ITIL Foundations examen, met 30 uitgewerkte voorbeeldvragen, en een hoofdstuk met een voorbeeldcase. En met het nieuwe trefwoordenregister is de bruikbaarheid als naslagwerk nog aanzienlijk verbeterd. Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en
vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen.

Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk.

Lex Hendriks, EXIN (Productmanager ITIL, PRINCE2 en ISPL)
Boek bekijken

Werk op Maat uit Uithuizen

particulier
Wil je meer weten over Stichting Werk op Maat, kijk dan ook eens op www.stichtingwerkopmaat.nl

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.