Deze titel kan niet worden besteld.
Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw

Lun, Erwin van - Van Massamerk naar Mensmerk. Merken in een ver

Schrijver:
Titel: Van Massamerk naar Mensmerk. Merken in een veranderende mediacontext
ISBN: 9789075432442
Taal: Nederlands
Uitgever: F&G
Bijzonderheden: 2005, paperback, 278 blz. goed
Prijs: € 9,00
Verzendkosten: € 3,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Nieuwe mediatechnologie geeft de komende jaren vorm aan een virtuele wereld: een wereld die wordt beleefd op afstand. Deze wereld heeft televisie, telefoon, radio, DVD-speler, navigatiesysteem, MP3 speler, spelcomputer, laptop en PC volledig in zich opgenomen. Elk product met een computerchip is per definitie verbonden (via het Internet) dus ook de wekker, de thermostaat, kinderspeelgoed, weegschaal en (zoals vaker genoemd) de koelkast. Ook producten zonder eigen electronica (de IKEA-kast, een voetbalschoen, de zonnebril) hebben ook in deze virtuele wereld een representatie. Even de mobiel erlangs halen en de virtuele wereld rond dit specifieke product verschijnt direct op elk mogelijk beeldscherm in de buurt (bijvoorbeeld een instructievideo). Nieuwe technologie zal dus de mediabeleving nog veel verder gaan veranderen dan het nu al lijkt te doen.
Merken gaan in deze wereld steeds meer als mensen communiceren. Er ontstaan personal brands die informatie, producten en diensten kant-en-klaar voorschotelen aan de individuele consument. Deze personal brands opereren open, gelijkwaardig en soms zelfs ondergeschikt aan consumenten. Personal brand agents zijn de intelligente software representanten van deze merken. Deze agents verschijnen visueel op oproep elk mogelijk beeldscherm dat maar beschikbaar is; zien eruit als levende wezens, op termijn soms zelfs als mensen. Wij praten letterlijk met ze, in een gesproken dialoog. En zij hebben weer contact onze vrienden, familie en collega's en kunnen zo adviezen geven die heel persoonlijk zijn. Zo worden merken als maatjes die altijd mee ons meereizen.
Veranderingen komen echter nooit als revolutie maar altijd als evolutie. Dat geldt ook voor merkveranderingen. Wie goed kijkt, kan het mensmerk dus al zien, zij het in embryonaal stadium. Het opgroeien van merken is echter in volle gang en volgt de mogelijkheden van de media. Slimme professionals gebruiken de visie uit dit boek om met hun merken te anticiperen op de toekomst.
Verder lezen

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Lun, Erwin van - Van Massamerk naar Mensmerk. Merken in een veranderende mediacontext