Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management. Op basis v

Schrijver:
Titel: Foundations of IT Service Management. Op basis van ITIL
Taal: Nederlands
Uitgever: Van Haren publishing
Bijzonderheden: Goed. Softcover. 5e druk, 3e oplage, 2007. 279 blz. Met index. Lichte kastsporen. Bladsnede een beetje smoezelig. Eerste 45 blz. lichte waterschade.
Prijs: € 11,90
Verzendkosten: € 3,95 (binnen Nederland)
Meer info:
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.

Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.

In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen.

Nieuw in deze uitgave zijn een hoofdstuk over het ITIL Foundations examen, met 30 uitgewerkte voorbeeldvragen, en een hoofdstuk met een voorbeeldcase. En met het nieuwe trefwoordenregister is de bruikbaarheid als naslagwerk nog aanzienlijk verbeterd. Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en
vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen.

Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk.

Lex Hendriks, EXIN (Productmanager ITIL, PRINCE2 en ISPL)
Verder lezen

Boekentuin Alkmaar uit Alkmaar

zakelijk

Logo Boekentuin Alkmaar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn een stichting zonder winstoogmerk. Een derde van de vrijwilligers bij De Boekentuin heeft een afstand tot de arbeidsmarkt of met een beperking. Naast vrijwilligers met een uitkering werkt de stichting ook samen met niet-commerciële re-integratiebedrijven, Vluchtelingenwerk en maatschappelijk werk uit de regio Alkmaar. Onze stichting is ontstaan vanuit een particulier initiatief en werkt zonder (gemeentelijke) subsidies.
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij een verzendprijs voor brievenbuspost van €4,90 en pakketpost van € 7,25. Verzending geschiedt via PostNL. Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Verzendkosten België € 7,95 via DPD.
Overige landen op aanvraag.
Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Bestellingen worden op basis van binnenkomst afgehandeld, dus het kan een enkele keer voorkomen dat een boek reeds verkocht is, maar over het algemeen zijn wij zeer up-to-date.
We do send worldwide.
We accept payment by Paypal. Our EU customers may pay directly to our bank account. We do requiere pre-payment. The details will be e-mailed to you. All prices are in Euro's and do not include shipping costs. Books are subject to prior sale.
All books are in good / very good condition unless otherwise stated.
The purchase may be returned (after contacting us) if the book is not in the condition described.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management. Op basis van ITIL Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management. Op basis van ITIL Bon, Jan van - Foundations of IT Service Management. Op basis van ITIL

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Boekentuin Alkmaar

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Boekentuin Alkmaar
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    De Boekentuin Alkmaar
    Kamer van Koophandel nummer: 59882344
    NL8536.80.097.B.01
    www.deboekentuinalkmaar.nl
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekentuin Alkmaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekentuin Alkmaar vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Boekentuin Alkmaar kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.