Kirkman Company - HR Shared Service Center Visionary Club. Best

Schrijver:
Titel: HR Shared Service Center Visionary Club. Best practices lessons learned
ISBN: 9789052618500
Taal: Engels
Uitgever: Academic Service
Bijzonderheden: 2012, 193 pp., hardcover. NIEUWSTAAT
Prijs: € 19,50 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Nieuwstaat.

We hope, and want, to inspire those who are in the domain of Human Resources and aspiring to develop Shared Service Centers.November 3th, 2009. Kirkman Company gathered with a group of HR - Shared Service Centre experts to share pragmatic insights on HR-Shared Service Centers (HR SSC). They all want to boost and rethink the existing business models in their field of expertise. Their open mindset, broad experience and aspiration to contribute to the development of the HR profession, has led to the realization of the HR Shared Service Center Visionary Club. This book clusters knowledge and experience, dos and don'ts and practical advice. These are the lessons learned. We wrote them down so that you can develop a successful HR-SSC. Each thematic chapter, written by five HR (SSC) directors of some prominent organizations like Ahold, Unilever and Philips, contains practical experiences, anecdotes and real life cases.The following themes are discussed: The organizational design of an HR shared service center The context of an HR shared service center Strategic Sourcing Change management Governance of an HR Shared Service Center HR and technology The business case of an HR Shared Service Center The future state of an HR shared service centerHR Shared Serv ice Center Visionary Club Best pract ices Lessons LearnedKirkman Company in co-creation with well known HR practitioners"In this book prominent managers and consultants from Kirkman Company share their lessons learned. Driven by the business strategies, the organisation structure and the company culture they all chose a different HR Delivery model. Their stories have learned me a lot about what to do and what not to do." Yvette Feeke, Global Manager HR Systems and Processes at IKEA"This book contains a kaleidoscopic overview of all the soft and hard aspects of Shared Service Centers in the field of HRM. It's build up of learning-stories from managers who have the real live experience in different phases of the SSC-life cycle, and that makes this book very valuable."Sylvia Bronmans, Director P-Direkt
Verder lezen

boekmakelaar uit Maastricht

zakelijk
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Kirkman Company - HR Shared Service Center Visionary Club. Best practices lessons learned

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekmakelaar

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met boekmakelaar
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    Boekmakelaar
    Kamer van Koophandel nummer: 69084912
    NL001112228B33
  • Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • boekmakelaar kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.