Bert Van Wassenhove 235323 - De marketingbijbel voor een digita

Schrijver:
Titel: De marketingbijbel voor een digitale wereld
ISBN: 9789492873026
Taal: Nederlands
Uitgever: Lannoo Campus
Bijzonderheden: Goed, Hardcover, 200p
Prijs: € 25,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? \nWAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? \nHOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?\nDoor de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.\nDe vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.\nDit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.\nTrefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Bert Van Wassenhove 235323 - De marketingbijbel voor een digitale wereld