S. Zyman 149603 - Het einde van adverteren zoals we het nu doen

Schrijver:
Titel: Het einde van adverteren zoals we het nu doen voormalig marketing manager van de Coca-Cola Company
ISBN: 9789027480897
Uitgever: Spectrum
Bijzonderheden: Redelijk, 2003, Paperback, 272p
Prijs: € 8,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info: Sergio Zyman, voormalig marketing manager van Coca Cola, vertelt in dit spraakmakende boek dat de huidige advertentietechnieken passé zijn. Adverteerders zijn hun belangrijkste doel uit het oog verloren: het verkopen van hun product. Zyman, zelf door schad

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

S. Zyman 149603 - Het einde van adverteren zoals we het nu doen voormalig marketing manager van de Coca-Cola Company