Steven Van Belleghem 232630 - Customers the day after tomorrow

Schrijver:
Titel: Customers the day after tomorrow Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
ISBN: 9789082542240
Taal: Nederlands
Uitgever: Van Duuren Management
Bijzonderheden: Goed, 2017, Hardcover, 264p
Prijs: € 18,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.\nDit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering?\n*\tVan de auteur van The conversation manager, The conversation company en Marketing.\n*\tMet een hoofdstuk door Peter Hinssen, auteur van The day after tomorrow.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Steven Van Belleghem 232630 - Customers the day after tomorrow Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering