Paul Postma 18211 - Anatomie van de verleiding Neuromarketing

Schrijver:
Titel: Anatomie van de verleiding Neuromarketing
ISBN: 9789024400577
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 268p
Prijs: € 22,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. \n\nAnatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. \n\nIn Anatomie van de verleiding leer je: \n-\thoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; \n-\twaarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen;\n-\thoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein;\n-\twanneer intuïtie wel en niet bedriegt; \n-\thoe jouw informatie anderen overtuigt. \n\nAnatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.\n\nPaul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Paul Postma 18211 - Anatomie van de verleiding Neuromarketing