Marco Frijlink 97054, Wilco Verdoold 97055 - Zakelijke doelen b

Schrijver:
Titel: Zakelijke doelen bereiken met social media
ISBN: 9789047007937
Taal: Nederlands
Uitgever: Business Contact
Bijzonderheden: Goed, 2015, Paperback, 192p
Prijs: € 14,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch\nmodel dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Marco Frijlink 97054, Wilco Verdoold 97055 - Zakelijke doelen bereiken met social media