Y.M. van Everdingen, R.T. Frambach - De marketing van nieuwe pr

Schrijver:
Titel: De marketing van nieuwe producten
ISBN: 9789051896688
Uitgever: Boom Onderwijs
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 16,50
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Jaarlijks komen er veel nieuwe producten op de markt, maar deze zijn lang niet allemaal succesvol. Hoe kan de marketeer de kans op succes van zijn nieuwe product vergroten? Het adoptiemodel biedt uitkomst voor het antwoord op deze vraag. In de marketingpraktijk is het adoptiemodel minder bekend. De marketing van nieuwe producten wil hierin verandering brengen.

De lezer maakt op heldere wijze kennis met het adoptiemodel. Aan de hand van voorbeelden komt aan de orde welke factoren de marktintroductie beïnvloeden en hoe marketeers in de praktijk met deze factoren omgaan. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen de consumentenmarkt en de zakelijke markt.
Daarnaast krijgt het opzetten en het uitvoeren van adoptieonderzoek stapsgewijs aandacht. Een uitgebreide case, waarin het hele onderzoeksproces nauwgezet wordt gevolgd, vormt een praktische aanvulling op de theorie.

Het boek is bedoeld voor doctoraalstudenten Bedrijfseconomie en Bedrijfskunde en voor marketing managers de betrokken zijn bij de marketing van nieuwe producten.
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Y.M. van Everdingen, R.T. Frambach - De marketing van nieuwe producten