Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld

Schrijver:
Titel: Sterke merken, betere wereld
ISBN: 9789462761926
Uitgever: Vakmedianet Management B.V.
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 34,55
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!

Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden bouw je sterkere merken voor een betere wereld. Zo creëer je maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering.
'Sterke merken, betere wereld' laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de 'open branding roadmap' beschik je over de tools om zelf aan de slag te gaan.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals in marketing, branding, communicatie en mvo die een sterker merk willen bouwen én willen bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Het is ook geschikt voor gebruik in het hoger economisch onderwijs.
Bart Brüggenwirth wil de kracht van marketing benutten om positieve veranderingen te realiseren. Hij richtte in 2003 b-open op en is daarmee een van de pioniers in Nederland op het gebied van duurzame marketing. Brüggenwirth is medeoprichter en bestuurslid van NIMA WereldMarketeers, het kennis- en inspiratieplatform voor duurzame marketing.

'Must read als je als marketingprofessional op strategisch niveau verantwoordelijk bent voor het merkenbeleid van een organisatie.' 'Een aanrader voor marketeers.' Recensie Tijdschrift voor Marketing van Max Kohnstamm - programmamanager SRM

'Brengt merken, markten, milieu en maatschappij overtuigend bij elkaar. Een absolute aanrader voor elke onderneming met een missie.' (Willem Lageweg - medeoprichter en voormalig directeur MVO Nederland)

'De urgentie om merken in te zetten voor maatschappelijke verandering is groter dan ooit. Dit boek biedt daarvoor unieke inzichten en handelingsperspectief voor elke marketeer.' (Anneke Sipkens - algemeen directeur Stichting DOEN)

www.managementimpact.nl
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Bart Brüggenwirth - Sterke merken, betere wereld