Frits Gubbels 89191, Hans van den Bent 234848 - Aan de slag met

Schrijver:
Titel: Aan de slag met IT-service management het opzetten en inrichten van een service desk
ISBN: 9789039527825
Taal: Nederlands
Uitgever: Academic service
Bijzonderheden: Goed, Paperback, 272p
Prijs: € 20,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Aan de slag met IT Service Management beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen het vakgebied IT-beheer. Hiermee krijgen studenten een goed\noverzicht van en inzicht in het opzetten en inrichten van IT Service Management.\nHet boek is gebaseerd op de meest recente versie van, ITIL® 2011. Na een\nintroductie van ITIL en van IT-diensten, komen de Servicelevenscyclus en Serviceproductiefase aan de orde, aangevuld met de belangrijkste operationele functies binnen ITIL. Hierbij is er veel aandacht voor de praktijk van alledag bij de Service Desk, het centrale aanspreek punt in een IT-organisatie. Daarna volgen de essentiële operationele beheer processen van een IT-organisatie: Incident beheer, Request Fulfi lment, Probleembeheer, Toegangsbeheer en Event Management. Voor de volledigheid worden ook de overige fasen van de ITIL Servicelevenscyclus en het belang van informatiebeveiliging kernachtig toegelicht.\nEr is veel aandacht voor de praktische toepasbaarheid en de relatie met de\ndagelijkse praktijk. Elk hoofdstuk is daarom voorzien van diverse opgaven.\nEen uitvoerige, doorlopende case aan het eind van elk hoofdstuk biedt de student de mogelijkheid vanuit de theorie en zijn eigen inzichten praktische situaties te beoordelen.\n\nOnline support\nExtra materiaal, waaronder vragen en aanvullende literatuur is beschikbaar via\nde hbo-portal www.AcademicX.nl.\n\nOver de auteurs\nFrits Gubbels heeft sinds 1986 ervaring in ICT als consultant en projectleider. Momenteel is hij werkzaam bij Rabobank Groep ICT en eigenaar van adviesbureau It4all. Daarnaast is hij actief als docent en auteur van diverse ICT-boeken voor het mbo en het hbo.\nHans van den Bent werkt sinds 1988 in de ICT als IT-professional en internationaal IT Service Management trainer en consultant. Hij is auteur van diverse publicaties, o.a. over ITIL. Momenteel is hij zelfstandig opleidingsadviseur.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Frits Gubbels 89191, Hans van den Bent 234848 - Aan de slag met IT-service management het opzetten en inrichten van een service desk