Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Harris, Lloyd C., Piercy, Nigel

Schrijver:
Titel: Principes van marketing
ISBN: 9789043034098
Taal: Nederlands
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Bijzonderheden: 2017, pp, paperback/Nieuw in verpakking!!!!
Beschikbaar: 2 exemplaren
Prijs: € 25,24
Verzendkosten: € 4,85 (binnen Nederland)
Meer info:
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascine-rende wereld van moderne marketing. Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evalu-atie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, high-lights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Belangrijke aanpassing bij de hoofdstukken over marketingcommuni-catie is dat deze zijn herschreven aan de hand van het POEM-model (Paid, Owned & Earned Media). De Nederlandstalige bewerking is uitgevoerd door Belgische en Nederlandse docenten. Marc Logman is universitair docent marketing en business modeling aan onder andere de KU Leuven, Universiteit Hasselt en de Flanders business school. Ed Feijen doceert (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden. Ton Borchert doceert marketing aan de Hogeschool Utrecht. Peter Nonhof doceert marketing aan Stenden Hogeschool Leeuwarden. Erno Pickee is oprichter van Your Legacy Academy. Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt. Philip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina. Lloyd C. Harris is hoogleraar Marketing aan de Birmingham Business School, University of Birmingham. Nigel Piercy is emeritus decaan en hoogleraar Marketing en Strategie aan de Warwick Business School, University of Warwick. In MyLab

Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid aanvullend en ondersteunend materiaal:  eText 2.0  Toetsen  Begrippentrainer  Cases  Animaties  Figuren en tabellen Docenten vinden op MyLab extra casuïstiek, uitwerkingen en powerpoints om te gebruiken bij colleges.

Philip Kotler is S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing aan de J.L. Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University te Chicago. Hij heeft zijn mastergraad behaald aan de University of Chicago en promoveerde in de economie aan het Massachusetts Institute of Technology (MIT). Kotler is de auteur van 'Marketing management: analysis, planning, implementation and control'. Hij heeft verschillende andere succesvolle boeken geschreven en meer dan honderd artikelen gepubliceerd in toonaangevende vakbladen.
Verder lezen

Vrouwtje Twinkel

zakelijk

Vrouwtje Twinkel uit Leeuwarden

Logo Vrouwtje Twinkel

Goed verpakt en snel geleverd. Boeken met hart en ziel over o.a.: astrologie, yoga, antroposofie, zen, religie, psychologie, spiritualiteit, (alternatieve) gezondheid, therapie, Bhagwan, Boeddhisme, theosofie, heiligen, occultisme, kruiden, magie, Indianen, Tibet, Krishnamurti, Steiner, levensbeschouwing, geneeswijzen, parapsychologie, reïncarnatie, Hindoeïsme, mystiek, kabbala, vrijmetselarij, rozenkruisers etc.Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.75 euro (binnen Nederland en onder de 10 kilo )PostNL: pakketten vanaf € 6,95 en brievenbuspakjes binnen Nederland vanaf € 3,65. DHL Parcel: Nederlandse pakketten voor € 5,75 naar een huisadres, naar een pakketpunt voor € 4,50 DPD Parcel: Naar België en Duitsland zullen de verzendkosten meestal respectievelijk 7.95 en 8,95 euro bedragen.
In principe geen retour mogelijk, mits er in de mededelingen niets staat over het eventuele mankement
Verder lezen

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Harris, Lloyd C., Piercy, Nigel - Principes van marketing Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Harris, Lloyd C., Piercy, Nigel - Principes van marketing

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Vrouwtje Twinkel

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Vrouwtje Twinkel
    Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen.
  • Identiteit verkoper:
    Karin van Eis
    Kamer van Koophandel nummer: 60069589
    NL001552098B64
  • Na uw bestelling ontvangen u en Vrouwtje Twinkel een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Vrouwtje Twinkel vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Vrouwtje Twinkel kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.