Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel boekmakelaar.


 

Whiteley, Richard, Diane Hessan - De klant als kern van de zaak. Vijf strategieen voor klantgerichte groei

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Whiteley, Richard, Diane Hessan - De klant als kern van de zaak. Vijf strategieen voor klantgerichte groei
Schrijver: Whiteley, Richard, Diane Hessan
Titel: De klant als kern van de zaak. Vijf strategieen voor klantgerichte groei
ISBN: 9789025420826
Uitgever: Contact
Bijzonderheid: 1997, 365 pp., paperback. Als nieuw
Prijs: € 7,50
Meer info Als nieuw.

De auteur bespreekt vijf strategieën die ondernemingen kunnen toepassen om de klant centraal te stellen. De in de advieswereld werkzame auteurs maken hierbij gebruik van gesprekken die zij hebben gevoerd met managers en experts. Het boek onderscheidt zich van andere boeken over dit onderwerp doordat per strategie een aantal stappen wordt besproken om aan te geven hoe managers deze strategie kunnen implementeren in hun onderneming. Het boek wordt afgesloten met de bespreking van een aantal instrumenten die managers kunnen gebruiken om hun onderneming meer klantgericht te maken. De duidelijke praktijkvoorbeelden en de actualiteit van het onderwerp maken het boek geschikt voor het bedrijfsleven en voor universiteiten. Deze uitgave bevat een notenapparaat met literatuurverwijzingen en een register.
Boek bekijken

boekmakelaar uit Maastricht

zakelijk
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.