Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Anonymous - Die Bedeutung und Einflussnahme von virtuellem Marketing am Point of Sale
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Anonymous |
Titel: | Die Bedeutung und Einflussnahme von virtuellem Marketing am Point of Sale |
ISBN: | 9783668265301 |
Uitgever: | GRIN Verlag |
Bijzonderheid: | 2016 60pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 37,90
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Bachelorarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, , Sprache: Deutsch, Abstract: Ziel der Arbeit ist es, herauszufinden bzw. zu beschreiben welche Bedeutung und Einflussnahme das virtuelle Marketing unter Berücksichtigung des Kaufentscheidungsprozesses am Point of Sale hat. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.