Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Newman, Martin, McDonald, Malcolm - 100 Practical Ways to Improve Customer Experience - Achieve End-to-End Customer Engagement in a Multichannel World

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Newman, Martin, McDonald, Malcolm
Titel: 100 Practical Ways to Improve Customer Experience - Achieve End-to-End Customer Engagement in a Multichannel World
ISBN: 9781398693531
Uitgever: Kogan Page Ltd
Bijzonderheid: 2021 304pp Gebonden
Prijs: € 89,90
Gratis
Meer info

Flaptekst

Transform your business by improving customer experience across the entire end-to-end value chain with this practical guide, including 100 tips and case studies from brands like Amazon, AirBnB and Uber.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.