Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Wilson, Richard M.S. (Loughborough University, UK), Gilligan, Colin (Emeritus Professor, University of Sheffield, UK) - Strategic Marketing Management - Planning, implementation and control
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Wilson, Richard M.S. (Loughborough University, UK), Gilligan, Colin (Emeritus Professor, University of Sheffield, UK) |
---|---|
Titel: | Strategic Marketing Management - Planning, implementation and control |
ISBN: | 9781138441224 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2017 882pp Gebonden |
Prijs: |
€ 218,30
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Contains chapters on 'The Nature and Role of Competitive Advantage' and 'The Strategic Management of the Expanded Marketing Mix'. This book covers the changing role of marketing, approaches to analysing marketing capability, E-marketing, branding, customer relationship management, relationship management myopia, and the decline of loyalty. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.