Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Hallberg, Garth - All Consumers Are Not Created Equal - The Differential Marketing Strategy for Brand Loyalty and Profits

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Hallberg, Garth - All Consumers Are Not Created Equal - The Differential Marketing Strategy for Brand Loyalty and Profits
Schrijver: Hallberg, Garth
Titel: All Consumers Are Not Created Equal - The Differential Marketing Strategy for Brand Loyalty and Profits
ISBN: 9780471147152
Uitgever: John Wiley and Sons
Bijzonderheid: 1995, hardcover, stofomslag, 320 blz. goed
Prijs: € 10,00
€ 3,95
Meer info All consumers are NOT created equal. Some are vastly more profitable than others, and the marketers who succeed in an increasingly brand-hostile and technology-driven environment will be those who know how to capitalize on the difference.
Differential Marketing is a revolutionary new approach that separates the golden eggs from the goose eggs. It uses cutting-edge but practical technology and practices to build old-fashioned brand loyalty-and old-fashioned profits-by communicating more directly and persuasively with the brand's most valuable customers. And it does so across all disciplines-advertising, sales promotion, and direct marketing.
Developed at one of the world's leading marketing communications agencies, Ogilvy & Mather, and proven in the marketplace by clients like Kraft, Unilever, Kimberly-Clark, and Seagram, this breakthrough approach to building stronger brands turns conventional marketing wisdom inside out:

True or False? Most of the profits of many brands-even big brands-come from less than ten percent of all households.

True or False? A brand's most valuable customers give more of their business to the competition than they do to the brand.

True or False? The overwhelming majority of brand volume comes from consumers who don't count or don't care.

All are true. And what they add up to is the need for a radical alternative to current mass market communication methods. Differential Marketing is an overarching concept that combines the power of consumer databases, integrated marketing, and one-to-one relationship building to produce double-digit sales increases from high-profit customers.
In All Consumers Are Not Created Equal, author Garth Hallberg provides the inside perspective on what makes Differential Marketing so effective. Best of all, he not only serves up a powerful new vision, but also offers practical advice about how to put it to work to build a healthier, more profitable brand.
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.