Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel J.M. v/d Meer.


 

Jansen, dr. W. / Jägers, prof.dr.H.P.M. / Steenbakkers, mr.drs.G.C.A. / Melger, drs.H. - Businessmodels. Ontwerpen voor de toekomst.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Jansen, dr. W. / Jägers, prof.dr.H.P.M. / Steenbakkers, mr.drs.G.C.A. / Melger, drs.H. - Businessmodels. Ontwerpen voor de toekomst.
Schrijver: Jansen, dr. W. / Jägers, prof.dr.H.P.M. / Steenbakkers, mr.drs.G.C.A. / Melger, drs.H.
Titel: Businessmodels. Ontwerpen voor de toekomst.
ISBN: 9789044005691
Uitgever: Ten Hagen Stam / ICT Bibliotheek 16
Bijzonderheid: 2003, gebonden, 179 blz. zeer goed
Prijs: € 6,00
€ 3,95
Meer info De vraag welke business models effectief zijn in deze tijd van snelle en ingrijpende veranderingen leeft bij velen. Organisaties worden geconfronteerd met ontwikkelingen, zoals het toenemende belang van kennis en innovatie en de enorme snelheid en intensiteit waarmee zich gemeenschappen ontwikkelen uit verlangen naar betrokkenheid. Voor veel organisaties is het daarom noodzakelijk om kritisch naar het gekozen business model te kijken.
Dit boek beschrijft drie nieuwe business models, waarin 'maatwerk', 'innovatie' en 'authenticiteit' als antwoord op deze ontwikkelingen, een belangrijke rol spelen.
In dit boek wordt ingegaan op de aspecten die een rol spelen bij de keuze van een business model. Uitgangspunt daarbij is de waarden die een organisatie en de klant van de organisatie voor elkaar creëren. Vaak worden bij het ontwerpen van een business model vooral de harde waarden (producten, diensten en geld) in beschouwing genomen. De business models in dit boek gaan ook over de zachtere waarden zoals informatie, beleving, authenticiteit, vertrouwen en identiteit.
Om deze waarden te kunnen leveren is een samenhangend geheel nodig van de volgende op elkaar afgestemde elementen: strategie, processen, ICT en besturing.
Managers kunnen door de combinatie van deze waarden mogelijkheden ontdekken om tot nieuwe business models te komen. De typologie in dit boek is een waardevolle manier om binnen organisaties of netwerken een dialoog te starten over de vraag: Wat wordt ons nieuwe business model?
Boek bekijken

J.M. v/d Meer

zakelijk

J.M. v/d Meer uit Alphen aan den Rijn

Logo J.M. v/d Meer

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.