Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Quirinus.


 

Steve Luengo-Jones - 'All-to-one': The Winning Model for Marketing in the Post-internet Economy

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Steve Luengo-Jones - 'All-to-one': The Winning Model for Marketing in the Post-internet Economy
Schrijver: Steve Luengo-Jones
Titel: 'All-to-one': The Winning Model for Marketing in the Post-internet Economy
ISBN: 9780077097998
Uitgever: McGraw-Hill Companies, Inc.
Bijzonderheid: Gebonden Conditie: Als nieuw
Prijs: € 17,50
Meer info This text shows managers and CEO's how to develop life-long customer value in the post Internet economy. This book looks beyond the "one-to-one" concept and reveals visions of marketing and customer relationship management. It has a five-stage methodology to empower readers to apply the topics in the book to their own company culture and structure. There is also a look at how and why companies have succeeded or failed in the Internet economy.
Boek bekijken

Quirinus uit Den Haag

particulier

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.